- Czy muszę się zarejestrować aby dokonać zakupów w sklepie online?
Nie, możliwe jest złożenie zamówienia bez konieczności zakładania konta. Możesz tego dokonać dzięki opcji szybki zakup, korzystając ze sklepu jako Gość.
- Czy istnieje możliwość uszycia sukienki na wymiar?
Niestety nie szyjemy zamówień indywidualnych. Przy zakupach w butikach stacjonarnych istnieje możliwość dokonania przeróbek krawieckich za dodatkową opłatą.
- W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Biuro Obsługi Klienta jest do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00-16:00 pod numerem tel. 61 226 97 55.
- Jak mogę otrzymać fakturę VAT za swoje zamówienie lub zakupy w butiku stacjonarnym?
Faktura VAT jest jedną z form realizacji zamówienia. Wystarczy, że w koszyku podczas składania zamówienia uzupełnisz wymagane dane - w polu "VAT" wpiszesz NIP oraz w polu "Firma" pełną nazwę firmy, która ma zostać ujęta na fakturze. Gotowy dokument po realizacji zamówienia pojawi się na podanym przez Ciebie mailu. W przypadku zakupu w butikach stacjonarnych faktura jest wystawiona od razu przy zakupie. Ważne aby poinformować o tym sprzedawcę przed dokonaniem zakupu.
- Jak wygląda proces składania zamówienia?
Spośród dostępnych produktów należy wybrać ten, który najbardziej odpowiada temu czego szukasz, wybrać odpowiedni rozmiar a następnie:
- dodać go do koszyka klikając opcję "dodaj do koszyka"
- uzupełnić dane osobowe, adres do wysyłki i opcjonalnie dane do faktury vat
- wybrać odpowiedni sposób dostawy i płatności
- sprawdzić w podsumowaniu czy wszystko się zgadza (dostawa, forma płatności, adres) - jeśli tak - kliknij "Złóż zamówienie".
- Statusy zamówienia klient zarejestrowany może na bieżąco śledzić w koncie klienta, w zakładce "Historia zamówień".
O etapach realizacji zamówienia, informujemy drogą mailową na podany w zamówieniu adres.
- Jak długo będę czekać na moje zamówienie?
Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru i wynosi od 2-7 dni roboczych.
W przypadku wyboru przez Klienta jednego ze sposobów płatności elektronicznych - od dnia zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy oraz przesłaniu Klientowi przez Sklep informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji.
W przypadku wyboru płatności za pobraniem, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia przesłania Klientowi przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia
Zamówienia składane po godzinie 12:00 - są przekazywane do realizacji na dzień następny
- Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
- Za pośrednictwem serwisu PayU
- Za pośrednictwem serwisu PayPo
- Za pośrednictwem serwisu PayPal
- Za pośrednictwem serwisu imoje
- Za pobraniem
- Przelewem tradycyjnym
- Jaki jest numer konta bankowego Niumi?
Ul. Wierzbowa 31
62-081 Wysogotowo
39 1050 1520 1000 0090 8011 0373
- Ile wynoszą koszty przesyłki przy realizacji zamówienia?
- Darmowa dostawa kurierska firmą DHL dla klienta zarejestrowanego na terenie kraju
- Przesyłka kurierska firmą DHL - 13,99 zł
- Przesyłka kurierska firmą DHL- 16,99 zł (płatność przy odbiorze)
- Przesyłka kurierska InPost – 15,00 zł
- Przesyłka kurierska InPost – 17,00 zł (płatność przy odbiorze)
- Odbiór osobisty w butikach stacjonarnych- 0zł.
- Gdzie mogę zapoznać się z regulaminem sklepu?
Regulamin sklepu online jest dostępny TUTAJ
- Niestety zamówiony produkt mi nie odpowiada. Jak mogę dokonać zwrotu?
Każdy towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny zwrotu. Więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ
- Czy mogę dokonać reklamacji zamówionego produktu?
Oczywiście, możesz skorzystać ze swojego prawa do reklamowania produktu, który nie spełnił Twoich oczekiwań jakościowych.
Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w czasie do 14 dni od daty otrzymania Twojej wysyłki. Więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ.