DARMOWA WYSYŁKA I ZWROT DLA ZAREJESTROWANYCH KLIENTÓW 

  • Czy muszę się zarejestrować aby dokonać zakupów w sklepie online?

Nie, możliwe jest złożenie zamówienia bez konieczności zakładania konta. Możesz tego dokonać dzięki opcji szybki zakup, korzystając ze sklepu jako Gość.

 

  • Czy istnieje możliwość uszycia sukienki na wymiar?

Niestety nie szyjemy zamówień indywidualnych. Przy zakupach w butikach stacjonarnych istnieje możliwość dokonania przeróbek krawieckich za dodatkową opłatą.

 

  • W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta jest do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00-16:00 pod numerem tel. 61 226 97 55.

 

  • Jak mogę otrzymać fakturę VAT za swoje zamówienie lub zakupy w butiku stacjonarnym?

Faktura VAT jest jedną z form realizacji zamówienia. Wystarczy, że w koszyku podczas składania zamówienia uzupełnisz wymagane dane - w polu "VAT" wpiszesz NIP oraz w polu "Firma" pełną nazwę firmy, która ma zostać ujęta na fakturze. Gotowy dokument po realizacji zamówienia pojawi się na podanym przez Ciebie mailu. W przypadku zakupu w butikach stacjonarnych faktura jest wystawiona od razu przy zakupie. Ważne aby poinformować o tym sprzedawcę przed dokonaniem zakupu.

 

  • Jak wygląda proces składania zamówienia?

Spośród dostępnych produktów należy wybrać ten, który najbardziej odpowiada temu czego szukasz, wybrać odpowiedni rozmiar a następnie:

  • dodać go do koszyka klikając opcję "dodaj do koszyka"
  • uzupełnić dane osobowe, adres do wysyłki i opcjonalnie dane do faktury vat 
  • wybrać odpowiedni sposób dostawy i płatności
  • sprawdzić w podsumowaniu czy wszystko się zgadza (dostawa, forma płatności, adres) - jeśli tak - kliknij "Złóż zamówienie". 

 

  • Statusy zamówienia klient zarejestrowany może na bieżąco śledzić w koncie klienta, w zakładce "Historia zamówień". 

O etapach realizacji zamówienia, informujemy drogą mailową na podany w zamówieniu adres.

 

  • Jak długo będę czekać na moje zamówienie?

Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru i wynosi od 2-7 dni roboczych. 

W przypadku wyboru przez Klienta jednego ze sposobów płatności elektronicznych - od dnia zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy oraz przesłaniu Klientowi przez Sklep informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji. 

W przypadku wyboru płatności za pobraniem, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia przesłania Klientowi przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia

Zamówienia składane po godzinie 12:00 - są przekazywane do realizacji na dzień następny

 

  • Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
  • Za pośrednictwem serwisu PayU
  • Za pośrednictwem serwisu PayPo
  • Za pośrednictwem serwisu PayPal
  • Za pośrednictwem serwisu imoje
  • Za pobraniem
  • Przelewem tradycyjnym

 

  • Jaki jest numer konta bankowego Niumi?

Ul. Wierzbowa 31

62-081 Wysogotowo

39 1050 1520 1000 0090 8011 0373

 

  • Ile wynoszą koszty przesyłki przy realizacji zamówienia?
  • Darmowa dostawa kurierska firmą DHL dla klienta zarejestrowanego na terenie kraju
  • Przesyłka kurierska firmą DHL - 13,99 zł
  • Przesyłka kurierska firmą DHL- 16,99 zł (płatność przy odbiorze)
  • Przesyłka kurierska InPost – 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska InPost – 17,00 zł (płatność przy odbiorze)
  • Odbiór osobisty w butikach stacjonarnych- 0zł.

 

  • Gdzie mogę zapoznać się z regulaminem sklepu?

Regulamin sklepu online jest dostępny TUTAJ

  • Niestety zamówiony produkt mi nie odpowiada. Jak mogę dokonać zwrotu?

 Każdy towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny zwrotu. Więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ

  • Czy mogę dokonać reklamacji zamówionego produktu?

Oczywiście, możesz skorzystać ze swojego prawa do reklamowania produktu, który nie spełnił Twoich oczekiwań jakościowych.

Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w czasie do 14 dni od daty otrzymania Twojej wysyłki. Więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ