DARMOWA WYSYŁKA I ZWROT DLA ZAREJESTROWANYCH KLIENTÓW 

Naszym zarejestrowanym Klientom gwarantujemy możlwiość darmowego zwrotu zamówienia na terenie całej Polski za pośrednictwem paczkomatów InPost

Poniżej przedstawiamy procedury postępowania w przypadku chęci dokonania zwrotu bądź wymiany produktów.

Formularz zwrotu do pobrania TUTAJ

*Koszt zwrotu zamówienia poza granicami Polski każdorazowo w przypadku wszystkich zamówień pokrywa klient

ZWROT

KLIENCI NIEZAREJESTROWANI

  1. Wydrukuj formularz zwrotu dostępny do pobrania w zakładce “Zwroty”.
  2. Wypełnij dokładnie formularz zwrotu, podając wszystkie niezbędne dane.
  3. Spakuj produkty z oryginalnie przymocowanymi metkami oraz wypełniony formularz zwrotu.
  4. Aby zgłosić zwrot na naszej stronie odwiedź zakładkę “Zwroty” – będzie ona widoczna w prawym górnym rogu po kliknięciu w ostatnią ikonkę.
  5. Podaj adres e-mail, który został podany podczas składania zamówienia oraz numer zwracanego zamówienia.
  6. Wybierz jakie produkty chcesz zwrócić.
  7. Wybierz powód zwrotu, ilość oraz jeśli chcesz dodaj swoją wiadomość w polu “Komentarz”
  8. Zatwierdź swój zwrot.
  9. Po wykonaniu wszystkich kroków zaadresuj i wyślij paczkę za pośrednictwem dowolnie wybranego przewoźnika na adres:

NIUMI

Ul. Wierzbowa 141A

62-081 Wysogotowo

ZWROT

KLIENCI ZAREJESTROWANI

  1. Wydrukuj formularz zwrotu dostępny do pobrania w zakładce “Zwroty”
  2. Wypełnij dokładnie formularz zwrotu, podając wszystkie niezbędne dane.
  3. Spakuj produkty z oryginalnie przymocowanymi metkami oraz wypełniony formularz zwrotu.
  4. Aby zgłosić zwrot na naszej stronie odwiedź zakładkę “Zwroty” – będzie ona widoczna w Twoim panelu klienta w prawym górnym rogu po kliknięciu w ostatnią ikonkę.
  5. W zamówieniu, które chcesz zwrócić zaznacz odpowiednie produkty i zatwierdź swój wybór klikając - “Zwróć wybrane produkty”.
  6. Wybierz powód zwrotu, ilość oraz jeśli chcesz dodaj swoją wiadomość w polu “Komentarz”
  7. Zatwierdź swój zwrot.
  8. Na podanego maila otrzymasz wiadomość potwierdzającą zgłoszenie zwrotu.
  9. Po kliknięciu w button – “Formularz darmowego zwrotu – InPost Paczkomaty” przeniesiesz się na stronę InPost gdzie po uzupełnieniu wszystkich potrzebnych danych oraz ich zatwierdzeniu otrzymasz SMS oraz wiadomość e-mail z kodem zwrotu.
  10. Wystarczy, że umieścisz go na paczce i nadasz wysyłkę w wybranym przez siebie paczkomacie.

WYMIANA

W naszym sklepie wymiana produktów polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych produktów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego, niezależnego zamówienia. Postępuj zgodnie z odpowiednią dla Twojego zamówienia procedurą zwrotu.

DODATKOWE INFORMACJE

Zwrot pieniędzy za wszystkie zamówienia jest wykonywany w formie przelewu na podany w formularzu zwrotu numer konta.

Zwrotu pieniędzy dokonujemy w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.