FAQ

Czy muszę się zarejestrować aby dokonać zakupów w sklepie online?

Nie, możliwe jest złożenie zamówienia bez obowiązku zakładania konta. Możesz tego dokonać dzięki opcji szybkie zakupy, korzystając ze sklepu jako gość.

Czy istnieje możliwość uszycia sukienki na wymiar?

Niestety nie szyjemy zamówień indywidualnych. Przy zakupach stacjonarnych w Starym Browarze istnieje możliwość dokonania przeróbek za dodatkową opłatą.

W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00-17:00.

Czy i jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Faktura VAT jest wystawiana na prośbę klienta i wysyłana na podany adres e-mail w momencie wysyłki zamówienia. W przypadku zakupu w butiku stacjonarnym, faktura jest wystawiona od razu przy zakupie.

Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

Spośród dostępnych produktów należy wybrać ten najbardziej odpowiadający Państwa potrzebom a następnie:

  • dodać go do koszyka klikając opcję "do koszyka"

  • uzupełnić dane osobowe i adres do wysyłki 
  • wybrać odpowiedni sposób dostawy i płatności

  • sprawdzić w podsumowaniu czy wszystko się zgadza (dostawa, forma płatności, adres) - jeśli tak - kliknąć "Potwierdź zakup". Statusy zamówienia klient zarejestrowany może na bieżąco śledzić w koncie klienta, w zakładce "Historia zamówień". O etapach realizacji zamówienia, klienci są również informowani drogą mailową

Jak długo muszę czekać na moje zamówienie?

Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru i wynosi od 2-3 dni roboczych. Jaki jest przewidywany termin dostawy możesz dowiedzieć się w karcie produktu.

W przypadku wyboru płatności w formie przelewu tradycyjnego na rachunek bankowych albo za pośrednictwem serwisu Blue Media, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia opłacenia należności oraz po przesłaniu Klientowi przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

W przypadku wyboru płatności za pobraniem, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia przesłania Klientowi przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia

  • Zamówienia składane do godziny 14 - są przekazywane do realizacji w dniu bieżącym

  • Zamówienia składane po godzinie 14 - są przekazywane do realizacji na dzień następny

  • Zamówienia przekazywane są do działu realizacji w dni robocze godzinach 9 - 17

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

  • Przelewem na rachunek bankowy :

          ING 39 1050 1520 1000 0090 8011 0373

  • Za pośrednictwem serwisu PayU

  • Za pobraniem

  • W przypadku odbioru osobistego w butiku w Starym Browarze- gotówka lub karta płatnicza.

Jaki jest numer konta bankowego ?

My Music Sp. Z O.O. Sp Kom.

Wichrowa 1a

60-449 Poznań

39 1050 1520 1000 0090 8011 0373

Ile wynoszą koszty przesyłki przy realizacji zamówienia?

  • Darmowa dostawa dla klienta zarejestrowanego na terenie kraju
  • Przesyłka kurierska firmą DHL - 13,99 zł

  • Przesyłka kurierska firmą DHL- 18,99 zł (płatność przy odbiorze)

  • Wysyłka za granicę odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej  - 70 zł (płatność z góry)

  • Odbiór w butiku w Starym Browarze- 0zł.

Gdzie mogę zapoznać się z regulaminem sklepu?

Regulamin sklepu online jest dostępny na stronie głównej Niumi.pl. 

Niestety zamówiony produkt mi nie odpowiada. Jak mogę dokonać zwrotu?

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny. Aby dowiedzieć się jak wygląda proces dokonania zwrotu wejdź w zakładkę 'Zwroty' na stronie głównej i postępuj według opisanych kroków.

  • Darmowy zwrot dla klientów zarejestrowanych
  • Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:

          MyMusic

         ul. Wierzbowa 141A

         62-081 Wysogotowo

Czy mogę dokonać reklamacji zamówionego produktu?

  • Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych.

  • Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar posiada wadę fizyczną lub prawną.

  • Aby dowiedzieć się jak wygląda proces dokonania reklamacji wejdź w zakładkę 'Zwroty' na stronie głównej i postępuj według opisanych kroków

  • Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

  • Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.

  • Klienci zarejestrowani nie ponoszą kosztów reklamacji

#niumiclothes

0
Koszyk 0 Produkt Produkty (pusty)    

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 PLN Suma

Realizuj

Produkt został dodany do koszyka

Ilość
Suma

W Twoim koszyku znajduje się W Twoim koszyku znajduje się jeden produkt

Wszystkie produkty (z podatkiem VAT)
Całkowity koszt dostawy (z podatkiem VAT) Do ustalenia
Suma (z podatkiem VAT)
Kontynuuj zakupy Przejdź do kasy