ZASADY ZWROTÓW/ WYMIAN/ REKLAMACJI
Naszym zarejestrowanym Klientom gwarantujemy możliwość darmowego zwrotu zamówienia na terenie całej Polski. Poniżej przedstawiamy procedurę postępowania w przypadku chęci dokonania zwrotu/wymiany/reklamacji.
Formularz zwrotu/reklamacji do pobrania TUTAJ
* Koszt zwrotu zamówienia poza granicami Polski pokrywa każdorazowo Klient
ZWROT/REKLAMACJA
KLIENCI NIEZAREJESTROWANI
1. Wydrukuj formularz zwrotu/reklamacji dostępny do pobrania w zakładce ‘Zwroty’.
2. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji.
3. Spakuj produkt oraz wypełniony formularz zwrotu/reklamacji. Prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki.
4. Zaadresuj i wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym/reklamowanym produktem na adres:
NIUMI/ ul.Wierzbowa 141A, 62-081 Wysogotowo.
ZWROT/REKLAMACJA
KLIENCI ZAREJESTROWANI
1. Wydrukuj formularz zwrotu/reklamacji dostępny do pobrania w zakładce ‘Zwroty’.
2. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji.
3. Na adres [email protected] wyślij mail.
- w przypadku zwrotu w tytule maila wpisz: “Zwrot z zamówienia nr. (numer zamówienia)”
- w przypadku reklamacji w tytule maila wpisz: “Reklamacja z zamówienia nr. (numer zamówienia)”.
W treści maila podaj: jakie produkty chcesz zwrócić/reklamować swój adres oraz numer telefonu kontaktowego.
4. W odpowiedzi na maila otrzymasz list przewozowy oraz datę i godziny, w których pojawi się kurier po odbirów przesyłki.
5. Spakuj produkt oraz wypełniony formularz zwrotu/reklamacji. Na paczkę naklej przesłany w mailu list przewozowy. Prosimy o staranne zabezpieczenie wysyłki.
WYMIANA
1. W naszym sklepie wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego, niezależnego zamówienia. Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu/reklamacji produktów
DODATKOWE INFORMACJE:
- zwrot pieniędzy za wszystkie zamówienia jest wykonywany w formie przelewu na podany w formularzu zwrotu/reklamacji numer konta.
- zwrotu pieniędzy dokonujemy w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana mailowo.