ZASADY ZWROTÓW/ WYMIAN/ REKLAMACJI

Naszym zarejestrowanym Klientom gwarantujemy możliwość darmowego zwrotu zamówienia na terenie całej Polski. Poniżej przedstawiamy procedurę postępowania w przypadku chęci dokonania zwrotu/wymiany/reklamacji.

Formularz zwrotu/reklamacji do pobrania TUTAJ

* Koszt zwrotu zamówienia poza granicami Polski pokrywa każdorazowo Klient

ZWROT/REKLAMACJA

KLIENCI NIEZAREJESTROWANI

1. Wydrukuj formularz zwrotu/reklamacji dostępny do pobrania w zakładce ‘Zwroty’.

2. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji.

3. Spakuj produkt oraz wypełniony formularz zwrotu/reklamacji. Prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki.

4. Zaadresuj i wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym/reklamowanym produktem na adres:

NIUMI/ ul.Wierzbowa 141A, 62-081 Wysogotowo.

ZWROT/REKLAMACJA

KLIENCI ZAREJESTROWANI

1. Wydrukuj formularz zwrotu/reklamacji dostępny do pobrania w zakładce ‘Zwroty’.

2. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji.

3. Na adres [email protected] wyślij mail.

- w przypadku zwrotu w tytule maila wpisz: “Zwrot z zamówienia nr. (numer zamówienia)

- w przypadku reklamacji w tytule maila wpisz: “Reklamacja z zamówienia nr. (numer zamówienia)”.

W treści maila podaj: jakie produkty chcesz zwrócić/reklamować swój adres oraz numer telefonu kontaktowego.

4. W odpowiedzi na maila otrzymasz list przewozowy oraz datę i godziny, w których pojawi się kurier po odbirów przesyłki.

5. Spakuj produkt oraz wypełniony formularz zwrotu/reklamacji. Na paczkę naklej przesłany w mailu list przewozowy. Prosimy o staranne zabezpieczenie wysyłki.

WYMIANA

1. W naszym sklepie wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego, niezależnego zamówienia. Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu/reklamacji produktów

DODATKOWE INFORMACJE:

- zwrot pieniędzy za wszystkie zamówienia jest wykonywany w formie przelewu na podany w formularzu zwrotu/reklamacji numer konta.

- zwrotu pieniędzy dokonujemy w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

- reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana mailowo.


0
Koszyk 0 Produkt Produkty (pusty)    

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 PLN Suma

Realizuj

Produkt został dodany do koszyka

Ilość
Suma

W Twoim koszyku znajduje się W Twoim koszyku znajduje się jeden produkt

Wszystkie produkty (z podatkiem VAT)
Całkowity koszt dostawy (z podatkiem VAT) Do ustalenia
Suma (z podatkiem VAT)
Kontynuuj zakupy Przejdź do kasy