Twój koszyk jest obecnie pusty!
Regulamin
Sklep Internetowy www.niumi.pl dba o prawa konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.niumi.pl prowadzony jest przez Usługodawcę: Niumi Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wierzbowa 31, 62-081 Wysogotowo, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001111810 prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań- Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Numer NIP: 7812071933, REGON 528935963.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego. W przypadku przedsiębiorcy prowadzącego działalność w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, jeśli dokonywane zakupy (zawierana umowa) nie mają dla niego charakteru zawodowego, traktowany jest on jak konsument i posiada prawa przysługujące konsumentowi.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
- DZIEŃ ROBOCZY –dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która ukończyła 16 rok życia; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KLIENT ZAREJESTROWANY – osoba fizyczna, która w celu zawarcia lub zamiaru zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą, dokonała rejestracji w Sklepie Internetowym udostępniając przy tym swoje dane osobowe oraz kontaktowe. Wyraziła tym samym zgodę, aby dane te było obecnie w posiadaniu firmy Niumi Sp. z o.o. ul. Wierzbowa 31, 62-081 Wysogotowo.
- KLIENT NIEZAREJESTROWANY – osoba fizyczna, która przy zawarciu lub zamiarze zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą, nie dokonała rejestracji w Sklepie Internetowym i nie udostępniła swoich szczegółowych danych osobowych oraz kontaktowych.
- KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
- KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
- SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.niumi.pl
- SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – Niumi Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wierzbowa 31, 62-081 Wysogotowo, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001111810 prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań- Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Numer NIP: 7812071933, REGON 528935963.
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
- USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
§2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia, Newsletter.
- Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Utwórz konto” . W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych Usługobiorcy: adres poczty elektronicznej oraz hasło. Utworzenie Konta możliwe jest także podczas składania Zamówienia – w tym wypadku Konto zostaje utworzone wraz ze złożeniem Zamówienia.
- Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@niumi.pl lub też pisemnie na adres: Niumi Sp. z o.o. ul. Wierzbowa 31, 62-081 Wysogotowo.
- Klient dokonując rejestracji Konta oświadcza, że ma ukończone co najmniej 16 lat. Osobie, która nie ukończyła co najmniej 16 roku życia, nie przysługuje prawo do utworzenia Konta
- Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Realizuj” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów nie będących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
- Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
- Newsletter – usługa polegającą na przesyłaniu informacji zawierających treści o tematyce mody, nowości i ofert Usługodawcy, w tym treści o charakterze handlowym, w szczególności dotyczących oferty produktów i świadczonych usług w formie listu elektronicznego za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej (dalej: „Newsletter”). Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Elementy graficzne i treści Usługi Newsletter stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych lub innych praw przysługujących Usługodawcy lub osobom trzecim i podlegają ochronie prawnej. W celu aktywacji Usługi Newsletter należy:
- złożyć zamówienie poprzez podanie w formularzu elektronicznym dostępnym na Portalu swojego adresu poczty elektronicznej,
- zaakceptować Regulamin poprzez zaznaczenie pola checkbox przy komunikacie „Akceptuję regulamin usługi newsletter”,
- aktywować przycisk „Zapisz się”,
- posiadać aktywny adres poczty elektronicznej.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Usługobiorca może składać pisemnie na adres: Niumi Sp. z o.o. z siedzibą, przy ul. Wierzbowa 31, 62-081 Wysogotowo lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@niumi.pl.
- Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
§3.WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z par. 2 pkt. 4 Regulaminu.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
- Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza
Zamówień:
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z par. 2 pkt. 1 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w par. 3. pkt. II Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
§4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
- Płatności za pośrednictwem usługi „imoje”.
- Płatność za pośrednictwem usługi PayU w tym płatność odroczona PayPo
- Płatność za pobraniem bezpośrednio u kuriera.
- Termin płatności: W przypadku wyboru przez Klienta płatności elektronicznych, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Po tym terminie zamówienie jest automatycznie anulowane. W indywidualnych przypadkach na prośbę klienta Sprzedawca może przedłużyć termin płatności.
§5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU
- Dostawę produktu do klienta każdorazowo pokrywa klient. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi Zarejestrowanemu oraz Niezarejestrowanemu w Regulaminie oraz podczas procesu składania zamówienia.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi Zarejestrowanemu oraz Niezarejestrowanemu następujące sposoby dostawy Produktu:
- Przesyłka kurierska DHL
- Przesyłka InPost
- Odbiór osobisty Produktu w butiku w Poznaniu zlokalizowanym w Starym Browarze
- Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 2-7 dni Roboczych na terenie Polski, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznej, kartą płatniczą lub „imoje” – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku płatności za pobraniem lub odbioru osobistego w sklepie- od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Koszty wysyłki towaru :
Na terenie Polski:- przesyłka kurierska DHL, przy wyborze płatności przelewem, płatności elektronicznej, kartą płatniczą 13,99zł, przy wyborze płatności za pobraniem 16,99zł,
- przesyłka kurierska InPost, przy wyborze płatności przelewem, płatności elektronicznej, kartą płatniczą 15,00zł, przy wyborze płatności za pobraniem 17,00zł,
- Na terenie Polski : (1) płatność elektroniczna (2) za pobraniem.
§6. REKLAMACJA PRODUKTU
Podstawą do dokonania reklamacji produktu jest przekazanie dokumentu potwierdzającego zakup tj. paragonu fiskalnego lub faktury lub innego bezspornego dowodu dokonania Umowy Sprzedaży.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa , w szczególności w Kodeksie Cywilnym .
- Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad oraz bez przeróbek krawieckich.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta Niezarejestrowanego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@niumi.pl lub też pisemnie na adres: Niumi Sp. z o.o. ul. Wierzbowa 141A 62-081 Wysogotowo. Klient zarejestrowany może dokonać reklamacji w panelu zwroty/reklamacje w swoim koncie klienta.
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Klient zobowiązany jest do podania adresu e-mail, pod którym Sprzedawca może się kontaktować albo numeru telefonu kontaktowego, na który Sprzedawca może wysłać SMS’a z wynikiem reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem albo . Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres: Magazyn Niumi Sp. z o.o. ul. Wierzbowa 141A 62-081 Wysogotowo.
- Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w §6 pkt.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w §6 pkt.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy naprawy wadliwego Produktu i ponownego wysłania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.
§7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów za pośrednictwem naszej strony www.niumi.pl, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich)- Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/“ lub w drodze mediacji (szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595 , a także w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Europejska platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej.
- Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny – obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.
§8. ZWROT ZAKUPIONEGO PRODUKTU
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w §8 pkt. 8 Regulaminu. Zwrot zakupionego towaru należy wysłać na adres: Niumi Sp. z o.o. ul. Wierzbowa 141A 62-081 Wysogotowo.
- Zwrot towaru przez klienta możliwy jest poprzez zgłoszenie zwrotu w panelu klienta oraz odesłanie zwracanego produktu na adres: Niumi Sp. z o.o. ul. Wierzbowa 141A 62-081 Wysogotowo wraz z wypełnionym formularzem zwrotu, który jest do pobrania w zakładce ‘zwroty’ na stronie internetowej.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu przelewu tradycyjnego.
- Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt poprzez odesłanie Produktu na adres: Niumi Sp. z o.o. ul. Wierzbowa 141A 62-081 Wysogotowo.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania lub innych uszkodzeń.
- Koszty zwrotu towarów ponosi Klient.
§9. PRAWO WYMIANY PRODUKTU
- Niezależnie od postanowień paragrafu. 6, 7, 9 i 10 Regulaminu Klient ma możliwość wymiany Produktu na inny Produkt dostępny w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni, od dnia otrzymania przez Klienta Produktu, bez podania przyczyny. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie może zostać wysłane na adres: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@niumi.pl lub też pisemnie na adres: Niumi Sp. z o.o. ul. Wierzbowa 141A 62-081 Wysogotowo.
- Wymiana może zostać dokonana na inny Produkt o cechach określonych przez Klienta pod warunkiem jego dostępności w Sklepie Internetowym. W wypadku różnicy w cenie pomiędzy Produktem wymienianym, a tym na który ma nastąpić wymiana, odpowiednio Klient będzie obowiązany do dopłaty różnicy albo Sprzedawca do jej zwrotu. Produkt wymieniany w tym trybie powinien być w stanie niezmienionym. Klient proszony jest o odesłanie Produktu na adres: Niumi Sp. z o.o. ul. Wierzbowa 141A 62-081 Wysogotowo wymienianego Produktu przez Sprzedawcę.
§10. KARTA UPOMINKOWA NIUMI
- Karta Upominkowa jest kartą jednorazowego użytku. Wystawcą Karty jest Sprzedawca.
- Zapłata za Kartę może być dokonana w formie gotówki lub płatnością kartą w sklepie stacjonarnym Niumi lub poprzez płatność internetową/za pobraniem w sklepie online.
- Karta staje się aktywna wraz z momentem dokonania jej zakupu.
- Karta Upominkowa jest ważna przez 12 miesięcy od daty zakupu (data widniejąca na paragonie).
- Karta Upominkowa po całkowitej realizacji staje się nieaktywna.
- Za zakupy o wartości poniżej nominału Karty nie ma możliwości zwrotu różnicy w gotówce.
- Za zakupy o wartości powyżej nominału Karty nabywca ma obowiązek dokonania dopłaty gotówką lub kartą płatniczą.
- Karta Upominkowa może być wykorzystana stacjonarnie w butiku Niumi lub w sklepie online.
- Karta Upominkowa nie może być wymieniana na gotówkę w całości ani w części.
- Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za Karty Upominkowe, które zostały utracone lub uszkodzone po ich przekazaniu nabywcy. Nabywcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Wydawcy z tytułu utraty lub zniszczenia Karty Upominkowej.
- Sprzedaż Karty nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług w rozumieniu właściwych przepisów podatkowych, w związku z tym nabywca z momencie zakupu Karty otrzymuje odpowiednie pokwitowanie jako dowód zakupu, niestanowiące paragonu fiskalnego ani faktury VAT.
- Nabywca wraz z otrzymaniem Karty oświadcza iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem, akceptuje jego treść i zobowiązuje się go przestrzegać.
- Do korzystania z danej Karty zastosowanie ma Regulamin stosowany przez Sprzedawcę w dniu sprzedaży Karty.
§11. URODZINOWY RABAT DLA ZAREJESTROWANYCH KLIENTÓW
- Każdy zarejestrowany klient, który w uzupełnionych danych podał datę urodzenia otrzymuje 50zł do wykorzystania na zakupy w sklepie internetowym albo w butiku stacjonarnym.
- Kwota ta obniża wartość zakupu i łączy się ze wszystkimi innymi promocjami.
- Kod rabatowy klient otrzyma drogą mailową na adres podany podczas rejestracji.
- Skorzystanie z rabatu w sklepie online będzie możliwe jedynie po zalogowaniu na zarejestrowane konto.
- Rabat jest ważny przez 30 dni od daty otrzymania maila z kodem rabatowym.
- Każdemu zarejestrowanemu klientowi przysługuje wyłącznie jeden rabat urodzinowy w roku.
§12.KONFIGURATOR
- Produkty dostępne w konfiguratorze, które zostały dostosowane lub spersonalizowane zgodnie z preferencjami klienta, niestety nie podlegają standardowej procedurze zwrotu. Dostarczanie spersonalizowanych produktów wymaga szczególnej uwagi i staranności, co sprawia, że proces zwrotu jest praktycznie niemożliwy. Jednakże, zdajemy sobie sprawę, że pomimo wszelkich starań, mogą wystąpić sytuacje związane z jakością, uszkodzeniem lub niezgodnością z zamówieniem. W takich przypadkach, z przyjemnością akceptujemy reklamacje. Nasz zespół obsługi klienta jest gotów podjąć wszelkie kroki niezbędne do rozwiązania problemu i zaspokojenia potrzeb klienta. W celu zgłoszenia reklamacji dotyczącej produktu skonfigurowanego za pomocą konfiguratora, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta. Nasi specjaliści są do dyspozycji, aby udzielić informacji dotyczących procesu reklamacyjnego, a także aby zapewnić wsparcie w każdym kroku rozpatrywania reklamacji. Jednocześnie zachęcamy naszych klientów do dokładnego sprawdzenia konfiguracji produktu przed złożeniem zamówienia.
- Zamówienia indywidualne będą realizowane w ciągu maksymalnie 3 tygodni od daty potwierdzenia zamówienia. Prosimy o cierpliwość i zrozumienie. Dziękujemy za wybór naszych usług!
§13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
- Zmiana Regulaminu:
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
- W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych z Klientami będącymi konsumentami – przepisy Ustawy i prawach konsumenta, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)