Zwroty

Naszym zarejestrowanym Klientom gwarantujemy możliwość darmowego zwrotu zamówienia na terenie całej Polski za pośrednictwem paczkomatów InPost

Poniżej przedstawiamy procedury postępowania w przypadku chęci dokonania zwrotu bądź wymiany produktów.

Formularz zwrotu do pobrania TUTAJ

*Koszt zwrotu zamówienia poza granicami Polski każdorazowo w przypadku wszystkich zamówień pokrywa klient

ZWROT

KLIENCI NIEZAREJESTROWANI

  1. Wydrukuj formularz zwrotu dostępny do pobrania w zakładce “Zwroty”.
  2. Wypełnij dokładnie formularz zwrotu, podając wszystkie niezbędne dane.
  3. Spakuj produkty z oryginalnie przymocowanymi metkami oraz wypełniony formularz zwrotu.
  4. Aby zgłosić zwrot na naszej stronie odwiedź zakładkę “Zwroty” – będzie ona widoczna w prawym górnym rogu po kliknięciu w ostatnią ikonkę.
  5. Podaj adres e-mail, który został podany podczas składania zamówienia oraz numer zwracanego zamówienia.
  6. Wybierz jakie produkty chcesz zwrócić.
  7. Wybierz powód zwrotu, ilość oraz jeśli chcesz dodaj swoją wiadomość w polu “Komentarz”
  8. Zatwierdź swój zwrot.
  9. Po wykonaniu wszystkich kroków zaadresuj i wyślij paczkę za pośrednictwem dowolnie wybranego przewoźnika na adres:

NIUMI

Ul. Wierzbowa 141A

62-081 Wysogotowo

ZWROT

KLIENCI ZAREJESTROWANI

  1. Wydrukuj formularz zwrotu dostępny do pobrania w zakładce “Zwroty”
  2. Wypełnij dokładnie formularz zwrotu, podając wszystkie niezbędne dane.
  3. Spakuj produkty z oryginalnie przymocowanymi metkami oraz wypełniony formularz zwrotu.
  4. Aby zgłosić zwrot na naszej stronie odwiedź zakładkę “Zwroty” – będzie ona widoczna w Twoim panelu klienta w prawym górnym rogu po kliknięciu w ostatnią ikonkę.
  5. W zamówieniu, które chcesz zwrócić zaznacz odpowiednie produkty i zatwierdź swój wybór klikając – “Zwróć wybrane produkty”.
  6. Wybierz powód zwrotu, ilość oraz jeśli chcesz dodaj swoją wiadomość w polu “Komentarz”
  7. Zatwierdź swój zwrot.
  8. Na podanego maila otrzymasz wiadomość potwierdzającą zgłoszenie zwrotu.
  9. Po kliknięciu w button – “Formularz darmowego zwrotu – InPost Paczkomaty” przeniesiesz się na stronę InPost gdzie po uzupełnieniu wszystkich potrzebnych danych oraz ich zatwierdzeniu otrzymasz wiadomość e-mail z kodem zwrotu.
  10. Wystarczy, że umieścisz go na paczce i nadasz wysyłkę w wybranym przez siebie paczkomacie.

Jeśli nie udało Ci się ukończyć zwrotu i nie masz kodu do paczkomatu InPost możesz jeszcze do tego wrócić. Wystarczy, że w zakładce “Zwroty” odszukasz wybrane zamówienie i klikniesz w różowy button.

WYMIANA

W naszym sklepie wymiana produktów polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych produktów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego, niezależnego zamówienia. Postępuj zgodnie z odpowiednią dla Twojego zamówienia procedurą zwrotu.

DODATKOWE INFORMACJE

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, być uszkodzone lub zniszczone. W przypadku niespełnienia tych warunków zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania zwrotu.

Zwrot pieniędzy za wszystkie zamówienia* jest wykonywany w formie przelewu na podany w formularzu zwrotu numer konta.

* Wyjątkiem są zamówienia opłacane za pośrednictwem serwisu PayPo – w ich przypadku zwrot uiszczamy bezpośrednio w serwisie na utworzone w PayPo subkonto klienta.

Zwrot jest możliwy w terminie 14 dni od daty dostarczenia zamówienia. 

Zwrotu pieniędzy dokonujemy w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Darmowe zwroty w paczkomatach InPost dla klientów zarejestrowanych są możliwe wyłącznie za pośrednictwem naszej strony. Wykonując instrukcję krok po kroku będą Państwo przekierowani do indywidualnego panelu, w którym po uzupełnieniu danych zostanie utworzony indywidualny kod zwrotu do umieszczenia na paczce. Nie ma możliwości utworzenia zwrotu poprzez panel szybkich zwrotów dostępnych pod linkiem: https://szybkiezwroty.pl/pl