Twój koszyk jest obecnie pusty!
Zwroty
Naszym zarejestrowanym Klientom gwarantujemy możliwość darmowego zwrotu zamówienia na terenie całej Polski za pośrednictwem paczkomatów InPost
Poniżej przedstawiamy procedury postępowania w przypadku chęci dokonania zwrotu bądź wymiany produktów.
Formularz zwrotu do pobrania TUTAJ
*Koszt zwrotu zamówienia poza granicami Polski każdorazowo w przypadku wszystkich zamówień pokrywa klient
ZWROT
KLIENCI NIEZAREJESTROWANI
- Wydrukuj formularz zwrotu dostępny do pobrania w zakładce “Zwroty”.
- Wypełnij dokładnie formularz zwrotu, podając wszystkie niezbędne dane.
- Spakuj produkty z oryginalnie przymocowanymi metkami oraz wypełniony formularz zwrotu.
- Aby zgłosić zwrot na naszej stronie odwiedź zakładkę “Zwroty” – będzie ona widoczna w prawym górnym rogu po kliknięciu w ostatnią ikonkę.
- Podaj adres e-mail, który został podany podczas składania zamówienia oraz numer zwracanego zamówienia.
- Wybierz jakie produkty chcesz zwrócić.
- Wybierz powód zwrotu, ilość oraz jeśli chcesz dodaj swoją wiadomość w polu “Komentarz”
- Zatwierdź swój zwrot.
- Po wykonaniu wszystkich kroków zaadresuj i wyślij paczkę za pośrednictwem dowolnie wybranego przewoźnika na adres:
NIUMI
Ul. Wierzbowa 141A
62-081 Wysogotowo
ZWROT
KLIENCI ZAREJESTROWANI
- Wydrukuj formularz zwrotu dostępny do pobrania w zakładce “Zwroty”
- Wypełnij dokładnie formularz zwrotu, podając wszystkie niezbędne dane.
- Spakuj produkty z oryginalnie przymocowanymi metkami oraz wypełniony formularz zwrotu.
- Aby zgłosić zwrot na naszej stronie odwiedź zakładkę “Zwroty” – będzie ona widoczna w Twoim panelu klienta w prawym górnym rogu po kliknięciu w ostatnią ikonkę.
- W zamówieniu, które chcesz zwrócić zaznacz odpowiednie produkty i zatwierdź swój wybór klikając – “Zwróć wybrane produkty”.
- Wybierz powód zwrotu, ilość oraz jeśli chcesz dodaj swoją wiadomość w polu “Komentarz”
- Zatwierdź swój zwrot.
- Na podanego maila otrzymasz wiadomość potwierdzającą zgłoszenie zwrotu.
- Po kliknięciu w button – “Formularz darmowego zwrotu – InPost Paczkomaty” przeniesiesz się na stronę InPost gdzie po uzupełnieniu wszystkich potrzebnych danych oraz ich zatwierdzeniu otrzymasz wiadomość e-mail z kodem zwrotu.
- Wystarczy, że umieścisz go na paczce i nadasz wysyłkę w wybranym przez siebie paczkomacie.
Jeśli nie udało Ci się ukończyć zwrotu i nie masz kodu do paczkomatu InPost możesz jeszcze do tego wrócić. Wystarczy, że w zakładce “Zwroty” odszukasz wybrane zamówienie i klikniesz w różowy button.
WYMIANA
W naszym sklepie wymiana produktów polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych produktów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego, niezależnego zamówienia. Postępuj zgodnie z odpowiednią dla Twojego zamówienia procedurą zwrotu.
DODATKOWE INFORMACJE
Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, być uszkodzone lub zniszczone. W przypadku niespełnienia tych warunków zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania zwrotu.
Zwrot pieniędzy za wszystkie zamówienia* jest wykonywany w formie przelewu na podany w formularzu zwrotu numer konta.
* Wyjątkiem są zamówienia opłacane za pośrednictwem serwisu PayPo – w ich przypadku zwrot uiszczamy bezpośrednio w serwisie na utworzone w PayPo subkonto klienta.
Zwrot jest możliwy w terminie 14 dni od daty dostarczenia zamówienia.
Zwrotu pieniędzy dokonujemy w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Darmowe zwroty w paczkomatach InPost dla klientów zarejestrowanych są możliwe wyłącznie za pośrednictwem naszej strony. Wykonując instrukcję krok po kroku będą Państwo przekierowani do indywidualnego panelu, w którym po uzupełnieniu danych zostanie utworzony indywidualny kod zwrotu do umieszczenia na paczce. Nie ma możliwości utworzenia zwrotu poprzez panel szybkich zwrotów dostępnych pod linkiem: https://szybkiezwroty.pl/pl