Reklamacje

Bardzo nam przykro, że nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwań. Wszystkie wady produkcyjne oraz powstałe w toku prawidłowego użytkowania możesz oczywiście reklamować z zachowaniem odpowiedniego terminu.

Aby zareklamować wadliwy produkt skontaktuj się mailowo z naszym Biurem Obsługi Klienta. Możesz zrobić to bezpośrednio przez stronę wypełniając formularz kontaktowy w zakładce “Kontakt”.

W przesłanej wiadomośći podaj:

  • numer zamówienia,
  • który produkt chcesz reklamować,
  • numer telefonu kontaktowego oraz adres pod którym kurier DHL będzie mógł odebrać paczkę z wadliwym produktem,
  • opisz krótko wadę produktu.

W odpowiedzi na maila otrzymasz list przewozowy oraz informacje kiedy kurier pojawi się po odbiór paczki.Dzięki naszym partnerom możesz znaleźć w Internecie krawaty na każdą kieszeń i każdy budżet, od budżetowych po super stylowe modele z najwyższej półki.

Do paczki dołącz wypełniony formularz reklamacji, który możesz pobrać TUTAJ

Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Informacja o rozpatrzeniu i decyzji zostanie wysłana mailowo.